Friday, February 19, 2010

Cu dedicatie

Asta e un alt post pentru gagici.

Mai ales pentru cele care ma cunosc de ani de zile si s-au crucit aflind ca unul dintre putinii barbati pe care i-am placut fizic la modul ala care “te loveste”, iti dilata pupilele si…ma rog, iti mai face si alte lucruri, dar sa nu intram asa in amanunt…este, ba nu, a fost SEAL. Mie nu-mi plac barbatii de culoare, ci doar bruneti, dar asta dupa parerea mea emana erotism si are scris sexy si pe urechi! Cu muulti ani in urma, cind incercam sa vorbim ca intre fete si ne impartaseam gusturile in materie de masculi eram singura care ii dadeam intr-una cu Seal. Se uitau la mine de parca eram de pe alta planeta…”cum, uritul ala, bubosul ala, cu fata aia de cartoane de oua, chelul ala?” “cinta misto dar e urit cu spume”… Da, ala!

Zilele trecute am dat pe internet de o informatie (imi pare rau ca nu mai stiu pe care site) potrivit careia…femeile zilelor noastre si-au schimbat gusturile si l-au decretat pe Seal drept cel mai cel barbat, toate sustinind ca daca n-avea cicatricile alea pe fata nu era atit de hot! Ce mai ziceti doamnelor, acum? Mai sint sarita de pe fix? Cred ca da, ca intre timp nu-l mai gasesc atit de hot J) Desigur, iubitule, daca citesti asta intelegi ca eu n-am ochi decit pentru tine, la fel cum si tu ai doar pentru mine si nimeni altcineva pe pamint nu ar fi mai potrivit…

[Via http://cuvintre.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment